Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  9,93 zł , zmiana od tamtej pory: 187,01%

Re: ABC DATA spada o prawie 50% r/r

Zgłoś do moderatora
MCI to było dobre, ale kilka lat temu. Zawsze jednak można zmienić konie w trakcie przeprawy, z branżowych polecam sprawdzić TIG: https://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.html?symbol=TECHINVGR

Ryzyko na pewno większe, ale potencjał wzrostu po prostu ogromny bo Spółka dalej o śmiesznie niskiej kapitalizacji (a na MCI nie ma się co oszukiwać stagnacja i wzrosty góra +/- 10%). Praktycznie jedna Spółka portfelowa robi za ich obecną wycenę, a w zapasie mają jeszcze 5-6 podobnych oraz pewne dofinansowanie z UE równe ich obecnej wartości rynkowej. Nie trzeba być geniuszem by przewidzieć kurs Spółki w przyszłym roku.

Dla nieprzekonanych TIG wypuści raport finansowy 31 maja, poczytajcie, sprawdźcie i wtedy decydujcie

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
MCI -1,04% 28,50 2025-09-29 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.