Tutaj link do prezentacji i raportu
Raport okresowy za II kwartał 2021 roku – SFD S.A. (sfdsa.pl)Skrót informacji z calla:
- wzrost przychodów ze sprzedaży w e-commerce i w kanałach tradycyjnych
- bardzo wysoki udział e-commerce (79%) w 2 kw 2020 ( lockdown plus ograniczenie pracy sklepów stacjonarnych, sklepów było 49, teraz jest 79)
- wzrost udziału e-commerce w por z 2 kw 2019 i 2 kw 2018 ( z 55% w 2 kw 2018 do 63 % w 2 kw 2021).
- spadek wyniku w 2 kw 2021 przy rosnącej sprzedaży własnie z powodu wysokiej bazy e-commerce w 2 kw 2020. Ale rentowność na b dobrym poziomie.
- spółka pracuje nad sprzedażą we wszystkich kanałach
- współpraca z influencerami w kanałach e-commerce bdb wyniki,
- chcą do końca roku świętować 100 otwarcie sklepu
- planowane in&outy z Biedronką, inne sieci zainteresowane. Nutlove sprzedało się za pierwszym razem zanim sieć wydrukowała gazetkę :-)
- kolejne kraje ( południowi sąsiedzi) możliwe do rozpoczęcia sprzedaży w formule czeskiej
- nowe produkty - jeden nowy produkt tygodniowo. Podobnie ze sklepami.