to nie ja liczę, tylko PLW na podstawie swoich Megalicznych debiutów podało taki wykresik. Chiciaz zdażały sie debiuty gdzie 4.5 K peak oznacząlo tylko 20 K sprzednych kopii w 72 H , to wszytko zależy od tego czy szybko gra spadała w bestach steama czy sie jednak utrzymywała.
Np 20 K Peak to jakieś 130 K sprzedanych kopii w 72 H - I to potwierdził np. Infection free zone .
Drug dealer simulator mając 9 K peak poinformował ze po 8 dniach od premiery sprzedał 83.5 K kopii na steam . Z wykresu PLW wynikało ze z 9 K peak powinno sie sprzedac w 72 H ok 65 K kopii .
DDS2 majac 9 K peak sprzedał w 8 dni 83.5 K kopii, jak myslicie ile Cronos kopii sprzeda w 72 H mając peak 4.5 K . a ile sprzeda po np 8 dniach.? Mowimy tylko o STEAMIE.