Nowy koncept sklepu
Jednocześnie INTERSPORT Polska wdraża nowoczesny koncept sklepów, który łączy technologię, customer experience i spójność kanałów sprzedaży. Nowy format pojawił się w Rzeszowie w Millenium Hall.Nowa przestrzeń to połączenie innowacyjnego designu, multimedialnych ekranów i interaktywności, które mają na celu zwiększenie efektywności sprzedaży oraz zaangażowania klientów. Sieć wierzy, że to początek nowej ery w retailu, która zaspokoi potrzeby współczesnych „smart shopperów”.
Centralnym elementem nowej przestrzeni jest strefa Performance – „THE HEART OF SPORT”, obejmująca ekspozycję obuwniczą z kluczowymi markami sportowymi. Wizualnym uzupełnieniem koncepcji są specjalnie tory biegowe.
Przestrzeń sklepu została podzielona na dedykowane strefy: damską, męską oraz Young Athletes. Dodatkowo utworzono wyspecjalizowane obszary, jak Bra Bar, Leggings Bar czy Shorts Bar, które mają na celu ułatwienie klientom wyboru dopasowanych produktów.
Ważnym elementem przestrzeni są multimedialne ekrany, które prezentują materiały i inspiracje treningowe, technologię produktów i treści brandowe