Założyciel ProxyAd upubliczni spółki
PB 16-06-2010
ProxyAd jeszcze w tym roku chce podpisać kilka dużych umów. Za rok może wyjść za granicę.
Firma, zajmująca się tzw. bluetooth marketingiem, niedawno udanie zadebiutowała na NewConnect (jej akcje na otwarciu wzrosły o 55 proc.). Kilka dni przed debiutem poinformowała o dużej umowie z siecią wypożyczalni Beverly Hills Video. Wkrótce może podpisać kolejne umowy.
— Obecnie posiadamy umowy na ponad 700 lokalizacji w Polsce, a do końca tego roku chcemy zwiększyć w nich liczbę aktywnych nadajników do 350. Spodziewamy się także kolejnych istotnych umów na same lokalizacje — mówi Piotr Sarmacki, przewodniczący rady nadzorczej ProxyAd.
Jeszcze w tym roku na NewConnect mogą trafić kolejne z założonych przez niego spółek — PayFreezer, która wśród swoich aktywów posiada m.in. ponad 36 proc. akcji ProxyAd oraz jest głównym udziałowcem Reklamofon.pl (darmowe rozmowy w zamian za reklamy). Wprowadzenie PayFreezer na NewConnect ma na celu sfinansowanie inwestycji w nieruchomość komercyjną — Stary Browar w Szczecinie.