Notowana na GPW/NewConnect ProxyAd S.A. (PXY) podpisała umowę brokerską w zakresie sprzedaży reklamy z jednym z czołowych graczy rynku nowych mediów w Polsce – firmą ClickAd. Współpraca ta umożliwi ProxyAd dotarcie z ofertą do klientów Grupy ClickAd, dla których grupa realizuje kampanie reklamowe w nowych mediach.
W ramach podpisanej umowy ClickAd będzie oferował swoim klientom reklamę bezprzewodową w ogólnopolskiej sieci ProxyAd™. Obecnie sieć reklamowa ProxyAd™ to ponad 700 lokalizacji z czego już w ponad 150 z nich, na stałe zainstalowane są nadajniki wysyłające komunikaty reklamowe na telefony komórkowe.
„Lokalizacje sieci ProxyAd™ są bardzo precyzyjnie dobrane pod kątem specyfiki medium w jakim jest Bluetooth™, co ze względu na fakt, że reklamodawca płaci jedynie za komunikaty reklamowe dostarczone do konsumenta, w znaczący sposób gwarantuje skuteczność” – mówi Maciej Teliszewski – Prezes Zarządu ClickAd Sp. z o.o.
To co było również istotne dla ClickAd z punktu widzenia brokera to fakt, że w ramach całej sieci ProxyAd, konsument nigdy nie otrzymuje tej samej reklamy więcej niż 1 raz, jak również nie otrzyma więcej niż 4 różne reklamy miesięcznie – „Dzięki temu konsument nie czuje się atakowany przez medium, a reklamodawca ma gwarancję, że każda dostarczona reklama to nowy konsument poinformowany o jego ofercie”- zaznacza Prezes Teliszewski.
ClickAd w szerokim zakresie realizuje dla klientów kampanie, które rozliczane są za efekty, a zasady na jakich sprzedawana jest reklama w sieci ProxyAd bardzo dobrze wpasowują się do tego modelu rozliczeń. „Obecnie Internet to już za mało dla klientów – chcą czegoś nowego i efektywnego, a najszybciej rozwijającym się segmentem tego rynku, jest właśnie reklama mobilna” – dodaje Teliszewski