Dnia 2025-09-06 o godz. 09:14 ~Gracz napisał(a):
> Chronos peak 24h: 4660
> > Silksong: peak 24h: 562k (!)
> >
> > Trochę jak Piranha Bytes/THQ/Embracer z Elexem 2 i głośną premierą Elden Ring, Bloober popełnił sepuku wypuszczając tę grę w okresie premiery Silksonga. Internet teraz żyje tylko tą grą.
> >
> > Bloober to dziwna spółka. Nawet rajdu na 40-50 nie było i wisiało miesiącami w okolicach 30. A teraz tylko klasyczny czerwony wodospad po premierze...
chciałbym tylko Skromnie zauwazyć , ze Obecnie BLO jest warte 500 M PLN , czyli 0.5 MLD PLN serio liczyłes ze pod ten Korytarzowy symulator chodzenia A'La The Invincible ktoś by chciał napompowac spółke na 1 MLD PLN kapitalizacji ?
jak nawet Wishllista nie wbiła do top 20 Steama i gra miał tylko 30 K followers. HELLOU nie wiem na co niektórzy liczyli.
GOP mial ponad 100 K + followers ich IFZ mial 19 K peak był 18 na wishlist steama przed debiutem , w ciagu 72 H sprzedali 150 K kopi , a spólka zwaliła sie po debiucie z 40 PLN na 15 PLN , podobnie było mkovie DSS2 9 K peak Kurs ok 34 PLN - obecnie 14 PLN. Rynek growy juz dawno sie zmienił czasmi jest pompowanie pod premiere jak duze cyferki są w WL followers itp ale i one nie zapewniaja ze spółka nie zwali sie ostro po premierze.
A z takimi statystykami przedpremierowymi ( wish list , followers ) jaki mial cronos mozna było sie spodziewac BLOBUSIOWEJ premiery.