Raport za I kw. 2024
https://www.bankier.pl/static/att/ebi/2024-05/0000159084_202405150000153209.pdf
Wygląda perspektywicznie:
4.1. Perspektywa biznesowa Pierwszy kwartał 2024 r. był udanym okresem dla United Label S.A. Przychody netto Spółki w tym okresie wyniosły 1.281 tys. zł, spadek zaledwie o 170 tys. zł porównując do analogicznego okresu roku poprzedniego, co świadczy o skutecznej maksymalizacji przychodów Spółki z istniejącego portfolio dzięki nowym kanałom sprzedaży i możliwościom komercyjnym. Część wpływów Spółka przeznaczy na rozwój istniejących projektów, w tym działania marketingowe, oraz pozyskanie nowych tytułów. Spółka publicznie ogłosiła dwie nowe premiery na 2024 rok:
• „Tails of Iron 2: Whiskers of Winter" to sequel najbardziej rozpoznawalnego tytułu United Label - "Tails of Iron". Sequel ma potencjał do pobicia sukcesu poprzednika dzięki ulepszonym mechanikom gry, trybowi “Monster Hunter”, intrygującej fabule oraz ponad 20 godzinom rozgrywki. Kampania marketingowa rozpoczęła się 21 marca br. wraz z opublikowaniem zwiastuna na prestiżowym Future Games Show Spring Edition, a wstępne zainteresowanie grą przez dodanie jej do listy życzeń jest dobre. Zapowiedź gry obejrzało już ponad 243 tys. osób na całym świecie. Spółka planuje premierę gry w trzecim kwartale 2024 roku.
• „Beyond Galaxyland" to zupełnie nowy tytuł od Enright Productions, dewelopera ze Stanów Zjednoczonych. Gra jest futurystycznym RPG akcji i została dodana do portfolio United Label w 2022 roku. Jej produkcja jest kontynuowana zgodnie z planem i jest na dobrej drodze do premiery pod koniec 2024 roku.
Zapowiedź gry, która miała miejsce 29 kwietnia, zbiegła się w czasie z wydarzeniem Microsoft ID@XBOX i została opublikowana na wszystkich kanałach Youtube naszych partnerów, gdzie spotkała się z pozytywnym odbiorem społeczności graczy. Zwiastun premierowy obejrzało już 121 tys. osób na całym świecie. Kampanie marketingowe dla obu nowych tytułów będą kontynuowane poprzez budowanie rozpoznawalności, zaangażowanie fanów i zwiększanie liczby dodań do listy życzeń dla obu tytułów.
Gra „Tails of Iron" nadal przynosi Spółce zyski. W marcu 2024 r. gra na Steam osiągnęła nowy rekord liczby użytkowników i sprzedała się w ponad 50 tysiącach egzemplarzy w ramach oferty Steam Daily Deal. Spółka bada możliwości przekonwertowania posiadaczy „Tails of Iron" na nową grę „Tails of Iron 2: Whiskers of Winter", która pojawi się na rynku w trzecim kwartale 2024 roku. United Label S.A. – Jednostkowy raport okresowy za pierwszy kwartał 2024 r. 10 Spółka nadal angażuje się i negocjuje podobne umowy z partnerami zewnętrznymi dla istniejących oraz nowych tytułów. Wydanie dwóch nowych tytułów w 2024 r. oraz sprzedaż dotychczasowych trzech pozycji z portfolio będą sukcesem finansowym i marketingowym dzięki nowym kanałom sprzedaży i możliwościom komercyjnym, które są obecnie analizowane. Zagwarantowanie kolejnych udanych premier Spółki, umożliwi United Label pozyskanie większej liczby projektów i osiągnięcie znaczącego wyniku finansowego w 2024 roku.
4.2. Perspektywa finansowa Suma bilansowa Spółki na dzień 31 marca 2024 r. wyniosła 11.586.824,96 zł i wzrosła o 637.649,18 zł w porównaniu do stanu na dzień 31 marca 2023 r. Przychody ze sprzedaży poszczególnych gier w okresie od 1 stycznia 2024 r. roku do 31 marca 2024 r. wyniosły: Gry Przychody % RöKI 171 586,11 13,39% ELDEST SOULS 205 208,14 16,01% TAILS OF IRON 904 590,35 70,59% 1.281.384,60 100,00% Spółka za okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. poniosła stratę w wysokości 105.434,68 zł