Tak w skrócie, mamy symboliczny ale mimo wszystko zysk. Zlecenie za 1,3 mln zacznie być realizowane w maju(koncept) czyli kase za pierwsze kamienie milowe zobaczymy prawdopodobnie już w drugim kwartale. Dla wszystkich niewtajemniczonych przypomnę, że gra Aztec była również robiona na zlecenie i została już "zamknięta" w tamtym roku stąd słabsze wyniki kwartal/kwartału. Ot cała filozofia, właśnie mamy kolejny tytuł Car Rental, który zapewni spółce stale źródło dochodów(tak jak poprzednio Aztec). Reasumując najbliższa premiera tak naprawdę da spółce czysty zysk i to już przy pierwszej kopii(sfinansowana została przez zewnętrzny podmiot) Gra toczy się zupełnie o coś innego. Tutaj Permafrost stanowi kamień milowy w rozwoju studia. Na tą chwilę mamy już top 125 wishlist a marketing był póki co bardzo organiczny. Zainteresowanie będzie dopiero rosło jak do gry wejdzie wydawca, który w swoim portfolio ma już sporo znaczących tytułówi wie jak je promować. Zostawcie już te historyczne dane a skupcie się na najbliższej przyszłości, to ona będzie miała największy wpływ na rozwój tej spółki. Reasumując, środki na dokończenie obecnych tytułów są zapewnione i tak naprawdę wystarczy poczekać na rozwój wydarzeń.