Ogólny kontekst:
I kwartał 2025 r. to okres intensywnych prac produkcyjnych, kontynuacji współpracy z partnerami i rozpoczęcia nowego projektu.Spółka znajduje się w fazie intensywnych inwestycji produkcyjnych.
Wyniki Finansowe (I kw. 2025 vs I kw. 2024):
Przychody netto ze sprzedaży: Spadły z 701 775,91 zł (I kw. 2024) do 496 879,21 zł (I kw. 2025).Przychody netto ze sprzedaży produktów: Znacząco wzrosły z 223 411,26 zł (I kw. 2024) do 542 231,41 zł (I kw. 2025). (Komentarz Emitenta sugeruje zmianę miksu sprzedaży/produkcji).Zmiana stanu produktów: Wyniosła -45 352,20 zł (I kw. 2025) w porównaniu do +478 364,65 zł (I kw. 2024). Ujemna zmiana w 2025 r. może sugerować, że sprzedano więcej produktów z zapasów niż wyprodukowano w tym okresie (lub produkcja w okresie była niższa niż sprzedaż z zapasów).Wynik ze sprzedaży: Spadł z 163 699,14 zł (I kw. 2024) do 45 933,72 zł (I kw. 2025).Koszty finansowe: Wzrosły z 4 073,99 zł (I kw. 2024) do 12 398,50 zł (I kw. 2025).Wynik netto: Znacząco spadł z 156 977,61 zł (I kw. 2024) do 35 055,67 zł (I kw. 2025).Przepływy pieniężne z działalności operacyjnej: Nastąpiła duża poprawa – przepływy netto były dodatnie 68 321,84 zł (I kw. 2025) w porównaniu do ujemnych -332 904,55 zł (I kw. 2024).Środki pieniężne na koniec okresu: Wyniosły 319 987,19 zł (31.03.2025) w porównaniu do 639 462,14 zł (31.03.2024). Stan gotówki spadł rok do roku.Zapasy (produkcja w toku / produkty gotowe): Znacząco wzrosły z 4 313 815,80 zł (31.03.2024) do 5 431 035,00 zł (31.03.2025), co potwierdza fazę inwestycji produkcyjnych.
Projekty (Stan i plany):
Aztecs The Last Sun: Przeniesiony do nowego wydawcy (Toplitz Production), prace nad finalną wersją (testy, lokalizacja, szlify). Planowany wczesny dostęp (Early Access) na PC w 2025 r.Rally Mechanic Simulator: Premiera pełnej wersji na PC w styczniu 2025 r. Planowane darmowe aktualizacje i 3 płatne dodatki DLC. Darmowa wersja "Prologue" zostanie zmieniona na "Lite" (ograniczona, darmowa, z dostępem do DLC). Planowane 25 płatnych DLC (samochody) po 1,99 USD każde. Wersje konsolowe (Xbox/Playstation) planowane na 2025 r.Motorcycle Mechanic Simulator 2021: Nadal w sprzedaży i generuje przychody. Głębokie przeceny (85%) utrzymują zainteresowanie.Car Rental Simulator: Nowy projekt z Garage Monkey. Prototypowanie w I kw. 2025, właściwy development startuje w maju 2025. Planowana pełna wersja na PC w 2026 r.Permafrost (SpaceRocket Games S.A. - 20% udziałów Emitenta): Postępuje zgodnie z planem z Toplitz Production. Rosnący wishlist, tytuł perspektywiczny. Planowany wczesny dostęp (Early Access) na PC/Konsole w 2025 r.Wild West Pioneers (EmpireCraft Studios P.S.A. - 21% udziałów Emitenta): Prace nad pierwszym tytułem z Toplitz Production. Karta produktu dostępna na Steam. Planowane wydanie na PC w 2025 r.Frog Ville Games Sp. z o.o. (56,75% udziałów Emitenta): Spółka zależna kontynuuje produkcję mniejszych gier na Nintendo Switch we współpracy z Ultimate Games, wykorzystując AI. Kolejne tytuły w produkcji.
Prognozy:
Emitent nie publikował prognoz finansowych na rok 2025.
Grupa Kapitałowa:
Emitent posiada udziały w FrogVille Games (56,75%), SpaceRocket Games (20%) i EmpireCraft Studios (21%).Sprawozdania finansowe tych jednostek nie są konsolidowane, ponieważ indywidualnie ich dane finansowe nie są istotne dla jasnego i rzetelnego przedstawienia sytuacji Emitenta.Wybrane dane finansowe jednostek niekonsolidowanych za I kw. 2025 r. (vs I kw. 2024):FrogVille: Przychody 6,6k (vs 0), Zysk 2,6k (vs -6,9k).SpaceRocket: Przychody 618,9k (vs 665,1k), Zysk 8,5k (vs 1,4k).EmpireCraft: Przychody 576,9k (vs 0), Brak danych o zysku/stracie w tabeli.
Struktura Akcjonariatu (powyżej 5% głosów):
PlayWay S.A.: 40,02%Tomasz Róziecki: 7,37%Paweł Norman Flanc: 7,37%Paweł Brągoszewski: 7,37%
Play2Chill w I kwartale 2025 r. zanotował spadek przychodów ogółem i zysku netto w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku, co tłumaczy fazą intensywnych inwestycji produkcyjnych (wzrost zapasów). Jednocześnie odnotowano znaczny wzrost przychodów ze sprzedaży produktów i poprawę przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej. Trwają prace nad kilkoma kluczowymi projektami (Aztecs, Car Rental), a wydane gry (RMS, MMS) są rozwijane (DLC) i kontynuują sprzedaż. Spółki zależne (FrogVille, SpaceRocket, EmpireCraft) również aktywnie pracują nad swoimi tytułami.