Czy ktoś z długoterminowych inwestorów prowadzi statystki dotyczące korelacji ocen na steam i oculus store z liczbą sprzedanych gier Carbon Studio?. W artykułach dot. sprzedaży gier VR można znaleźć bardzo uproszczony wzór na wyliczenie szacunkowej liczby sprzedaży gier VR: liczba sprzedanych gier= 100(+,- 10%) x ( liczba ocen steam + oculus). W sierpniu 2021 Firma poinformowała o sprzedaży 250 tys sztuk serii Wizards w tym 50 tys Oculus. Na dzień dzisiejszy 5 miesięcy poźniej na oculusie jest razem 777 komentarzy na quest, 170 na rift oraz 760 na steam co daje współczynnik równy 146. Przypominam że 250 tys zostało ogłoszone w 08.2021, a do obliczeń biorę oceny z 01.2022 co jeszcze zwiększa dysproporcję we wskaźniku. Skąd ten wysoki współczynnik? Czy gry są dostępne na innych platformach? Czy można kupić wersje pudełkowe gier?