cytat z wypowiedzi z Krynicy z dn 05.09.2012
Z tego trendu uników wyłamał się tylko Grzegorz Hajdarowicz, prezes zarządu Presspubliki. - W Polsce jest za dużo grup medialnych. Konsolidacje na rynku mediów są nieuniknione. I dojdzie do nich znacznie szybciej niż się niektórym prezesom wydaje - mówił. Opowiadał, że jest świeżo po zamknięciu połączenia "Przekroju" z Presspublicą. - Choć to w sumie niewielka transakcja, to dała nam dużo doświadczeń i pozwoliła na znacznące obniżenie kosztów - tłumaczył.
- Jeszcze parę lat temu połączenie Presspubliki z Agorą [wydawca "Gazety Wyborczej - red.] było abstrakcją. Dziś też to trudny temat, ale z punktu widzenia biznesowego bardzo ciekawy. Wskutek takiego połączenia powstałby narodowy champion, który mógłby podziałać w Europie Środkowo-Wschodniej - przekonywał Grzegorz Hajdarowicz. Jego zdaniem połączenie obu koncernów musiałoby się opierać o media elektroniczne, a nie o papierowe. - Informacje o ewentualnej możliwości takiej transakcji wzbudzają duże zainteresowanie. Myślę, że nie byłoby problemów z jej sfinansowaniem - dodał.