Nie ulega wątpliwości, że sztuczna inteligencja (AI) zrewolucjonizuje świat marketingu. Jak może wyglądać ta rewolucja i jak wpłynie ona na przyszłość marketingu? Te pytania zadali sobie eksperci K2 Holding w najnowszym raporcie. Autorzy – specjaliści z K2Create, K2Precise, Fabrity, PerfectBot – skupiają się na praktycznych aspektach wykorzystania AI w różnych sektorach biznesowych. Dokument stanowi aktualne źródło wiedzy na temat AI i przedstawia scenariusze wykorzystania jej we współczesnych agencjach reklamowych, domach mediowych czy software house’ach.
„
Sam Altman, prezes firmy OpenAI, która stworzyła ChatGPT, żartuje, że sztuczna inteligencja doprowadzi zapewne do końca świata, ale w międzyczasie pojawi się wiele świetnych firm. Chcielibyśmy, żeby K2 było jedną z takich firm, więc przygotowaliśmy raport, w którym zadaliśmy sobie najważniejsze pytania, które spędzają sen z powiek naszej branży. Nie łudzimy się, że na wszystkie udało nam się poprawnie odpowiedzieć, wszak jesteśmy tylko ludźmi. A już wkrótce najbardziej miarodajnej odpowiedzi o przyszłość udzieli zapewne sama sztuczna inteligencja” –
mówi Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający K2Createhttps://pandl.pl/prawdopodobnie-ostatni-raport-o-ai-napisany-przez-ludzi/