PL Group, notowana na NewConnect spółka wywodząca się z branży motoryzacyjnej, wypracowała w 2019 r. przychody w wysokości 6,43 mln zł, liczone jako suma przychodów netto w kwocie 3,75 mln zł oraz przychodów operacyjnych 2,67 mln zł. EBITDA wzrosła o 130% i osiągnęła wartość 4,15 mln zł. Z kolei zysk netto, w porównaniu z 2018 r., zwiększył się o 275% osiągając wartość 3,17 mln zł. Miniony rok to czas realizacji strategii budowania Grupy w oparciu o marki własne.
Jesteśmy zadowoleni z wyników osiągniętych w minionym roku. Cieszy nas, że utrzymujemy wysokie roczne dynamiki. Tym bardziej, że IV kw., jak i znaczna część 2019 r. to dla nas przede wszystkim czas intensywnej pracy i rozwoju marek własnych, które mają zapewnić nam w kolejnych okresach dywersyfikację i zwiększenie przychodów. – komentuje Sebastian Albin, prezes PL Group.
http://www.newconnector.pl/pl-group-z-415-mln-zl-ebitda-w-2019-r