• Raport za IV kwartał 2024 roku Grupy Vee odnotowuje istotne zmiany, w tym nową, przejrzystą formę rachunku zysków i strat, efektywną od I półrocza 2025. Rok 2024 przyniósł znaczną poprawę wyników dzięki kapitalizacji prac rozwojowych.
• W IV kwartale obsłużono 2,01 mln spraw i 1,29 mln minut rozmów.
• Grupa odnotowała rekordowe wyniki sprzedaży obsługi ruchu i setup (3,93 mln zł, wzrost o 37,5% r/r), obsługi rekordów (8,17 mln zł, wzrost o 17,9% r/r), przetwarzanych minut MPC (5,03 mln, wzrost o 16,7% r/r), marży operacyjnej dla ruchu (71,85%, wzrost o 8,8 p.p. r/r) oraz EBITDA (0,96 mln zł, wzrost o 1,1 mln r/r).
• Podstawą modelu biznesowego jest bieżąca obsługa klienta.
• Trwają zaawansowane negocjacje z klientem bankowym w Europie Zachodniej i ekspansja na rynek azjatycki.
• Grupa przedłużyła certyfikację ISO i prowadzi negocjacje z partnerami telekomunikacyjnymi, software’owymi i SaaS-owymi.
• Raport podsumowujący IV kwartał 2024 roku dla Grupy Vee wskazuje na dynamiczny rozwój segmentu rozwiązań pudełkowych dla MŚP, optymalizację procesów operacyjnych i wzrost efektywności zespołu.
• Podwyższenie kapitału VeeCenter Sp.
• z o.o.
• poprawiło jednostkowe sprawozdanie.
• Kluczowe obszary wymagające uporządkowania to zobowiązania wobec Vee Ventures Sp.
• z o.o.
• oraz struktura akcjonariatu.
• Rozważana jest nowa emisja akcji celem wzmocnienia Grupy i pozyskania inwestora.
• Mimo wyzwań, miniony rok przyniósł rekordowe wyniki i postęp w realizacji strategii, a Grupa Vee wchodzi w nowy etap rozwoju z pozytywnymi perspektywami.