Jestesmy po weekendzie premierowym wiec to jest dobry moment na podsumowanie. Chcialbym sie skupic tylko na faktach.
- peak 347 jest bardzo slaby. To jest gra na 40h rozgrywki wiec mozna zalozyc ze przez weekend grala ciagle ta sama grupa ludzi.
FM porównuje do Tactics Ogre: Reborn. Sa to podobne gry. Tam peak to ok 11k u nas 347. To jest przepasc. 7 miesiecy po premierze 24h peak na steam na TOR jest wiekszy niz u nas w premierowy weekend.
- Marketing: tylko na Nintendo. Brak czegokolwiek na inne platformy. Nie ma nawet zadnych artykulow w 'prasie' branzowej. Zadnych recenzji. Chocby malego medium. To samo na youtube. Brak recenzji. Zupelnie inaczej ma sie za to sprawa z TOR. Duzo info i recenzji w mediach. Spora ilosc recenzji na youtube z ogladalnoscia powyzej 100k. Ciezko jest sprzedac nieznany tytul poza Japonia jesli nie ma zadnej promocji.
- Okno wydawnicze: o tym pewnie calkowicie decydowal SQEnix i oba terminy to niestety samobuje. Premiera na Nintendo w czasie wyprzedazy swiatecznej. Reszta platform w trakcie wyprzedazy letniej. Niestety ale wyglada to slabo.