No to jedziemy:
1. Kolejny podmiot nie chce mieć nic wspólnego ze spółkami z grupy simfabric. Ciekawe dlaczego? "W dniu 29 listopada 2023 roku Zarząd VRFabric S.A. otrzymał od Spółki Prime ASI S.A. (uprzednio Spark
VC ASI S.A.) oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia listu intencyjnego zawartego w dniu 30 listopada 2022 roku..... nowe władze Spółki Prime nie są zainteresowane kontynuowaniem współpracy opisanej w Liście Intencyjnym. Rozwiązany List Intencyjny zakładał w przyszłości wprowadzenie Spółki Blind Warrior Sp. z o.o., jako podmiot zależny do Emitenta na giełdę NewConnect poprzez odwrotne przejęcie Spółki Spark VC ASI S.A.
2. Dodruk akcji wisi w powietrzu "Zarząd Emitenta nie wyklucza, iż w ramach realizacji strategii rozwoju przeprowadzi kolejną emisję akcji".
3. WTF? "Nie można jednak wykluczyć, iż w wyniku konkurowania w obszarze gier wideo, współpraca z SimFabric S.A. ulegnie pogorszeniu, co może mieć w krótkim terminie wpływ na osiągane wyniki finansowe Emitenta z tyt. działalności portowej i wydawniczej.
4. To jak to jest z tymi grami? Spółka przecież to podobno perełeczka branży gamingowej a tu się okazuje że foto edycja i nagrania po francusku "odpowiadają za znaczną część przychodów Emitenta."
5. Analogicznie jak w sim spolka ma problem z opisem działalności emitenta ze wskazaniem rodzaju działalności, z której emitent uzyskuje najwięcej przychodów. Kto mi powie z czego wynika podawany zysk, ile z tego zysku to zysk ze sprzedaży gier i ile gier zostało sprzedanych?
6. A teraz najlepsze: analogicznie jak na simfabric potężne ujemne przepływy pieniężne -1 463 581,14 co świadczy o przepalaniu sporej kasy. Przychody w 2022 to 600 tyś zł i zysk 300 tyś zł a przychody w 2023 to 6,5 mln zł a zysk z tego tylko 738 tyś zł??? Kosmiczny spadek rentowności spółki. Ale na pewno zaraz kpo to wszystko wyjaśni...
I nie zapomnij kpo o najważniejszym, ile gier wydanych przez spółkę się sprzedało? (i nie pytam o te umowy z Bangladeszem)