Opinia jednego z klientów która przed chwilą przeczytałem :
Opinia jednego z klientów :
Kupiłam buty Hoka, z zapłatą za pobraniem, nie otrzymałam żadenego potwierdzenia zapłaty, (prosiłam o fakturę) ani mailowo, ani papierowej w paczce z butami. Próbowałam się skontakotować dzowniąc na infolinię. Odpowiada bot z prośbą o nagranie wiadaomości, napisałam maila bez odpowiedzi.
Kontakt ze sklepem porażka :(
Kolejna opinia innego klienta :
Absolutnie nie polecam. Kupiłem plecak North Face. W systemie zaznaczyłem, że chcę fakturę. Podałem dane firmowe. Otrzymałem towar oraz fakturę na dane prywatne. Napisałem do BOK. Wymiana ośmiu maili, podczas których miałem udowodnić, że wpisałem dane do faktury. Rozmowa jak ze ścianą lub botem. Faktury nie dostanę, bo cytuję: "Tak jak Państwo widzicie, że nie zostały podane dane od faktury, bo brak pola z danymi do faktury." Ostatni raz robię zakupy w tym sklepie.
Więcej sami poszukajcie … osobiście jestem zniesmaczony przeczytaniem takich opinii w internecie , bardzo słabo to wygląda czytając to