Prawdopodobnie punkt zwrotny: fundamentalny i poznawczy (fakty zamiast plotek) mamy za sobą, czekamy na punkt zwrotny w wycenie spółki
Plusy
- zdywersyfikowane, stabilne przychody grupy
- Screen Network
- dodatnie, wysokie przepływy operacyjne
- zdrowy bilans grupy
- szybka reakcja na negatywne scenariusze, restrukturyzacja TV i e-commerce,
- bardzo niska bieżąca kapitalizacja, duże prawdopodobieństwo scenariusza „wszystko w cenie”
Minusy
- segment TV – trzeba jednak zauważyć, że spadki oglądalności wyhamowują. W III kw. 18 spółka miała dużą stratę EBITDA w więc jest baza do poprawy w następnym kwartale, wspomagana przeprowadzoną obniżką kosztów. W II półroczu 2019, ubytki EBITDA w stosunku do roku ubiegłego powinny być już stosunkowo niewielkie.
- segment reklamy – obok TV największy ubytek EBITDA w II kwartale, również tutaj powinna pozytywnie działać niska baza z III i IV kw. 2018 r. szczególnie, że ostatnio podpisano kontrakty z Santander, Eurozet, Lotosem, Black Red White czy Aviva
- e-commerce – największe rozczarowanie jeśli chodzi o wpływ na bieżące wyniki. Spółka płaci „frycowe” za wejście w nową dla siebie branżę i zbytni początkowy entuzjazm (chyba podobnie działo się na początku ze Screen Network). Pozytywna jest szybka ocena sytuacji i reakcja, która powinna ograniczyć dalsze niekontrolowane straty. Mimo wszystko segment o dobrych perspektywach w dłuższym terminie.