Otrzymałem takiego maila więc go wklejam ...
Rebranding Planet Soft S.A.
Przyjęta przez Spółkę zmiana strategii wymagała zmiany identyfikacji marki Planet Soft oraz zmiany oferty, a co za tym idzie – jej prezentacji dla partnerów i klientów.
W dniu 29 listopada 2013 na światło dziennie wychodzi nowa strona i logo Planet Soft S.A.
Planet Soft w 2012 roku przyjął nową strategię opartą o opracowywanie innowacyjnych technologii w ramach nowatorskich projektów i ich komercjalizacji.
„Całkowicie nowa identyfikacja wizualna Spółki, w pełni oddaje charakter prowadzonej przez nią działalności.” – tłumaczy Katarzyna Jajor, Specjalista ds. Marketingu. Przyjęta strategia Spółki zakłada realizację wielu innowacyjnych projektów w następujących sektorach: Cloud Computing i Big Data, Internet Marketing, Mobile, Płatności elektroniczne, Urządzenia elektroniczne.
„Nowe logo symbolizuje realizowanie przez Planet Soft projektów na różnych etapach ich rozwoju.” – tłumaczy Kamil Lehmann Dyrektor kreatywny Joy Intermedia, który brał udział w projekcie. Nowa odsłona strony internetowej została wzbogacona o szczegółowe informacje dotyczące projektów grupy oraz usługi przeznaczone dla inwestorów zainteresowanych Spółką.
„Naszym celem jest ułatwienie inwestorom kontaktu ze Spółką. Dlatego przygotowaliśmy system alertów powiadamiających o raportach Spółki oraz formularz, za pomocą którego każdy może zadać pytanie Spółce.” – tłumaczy Hubert Wochyński, Prezes Zarządu. Nowa strona Spółki została przygotowana z myślą o użytkownikach smartfonów i tabletów, zaprojektowana w idei responsywnego design’u pozwala na swobodne przeglądanie jej na urządzeniach mobilnych.
PZDR dla wytrwałych .....