07.07.2009 - Pierwsze w Polsce wdrożenie systemu VocalCom
Unima 2000 zaprojektuje i wdroży rozwiązanie VocalCom w Firmie Call Center IPT z Wrocławia. IPT jest nowoczesną firmą świadczącą usługi w zakresie procesów kontaktu z Klientami, przy wykorzystaniu narzędzi contact center. Najnowsze, autorskie rozwiązania technologiczne pozwalają Firmie na błyskawiczne dotarcie do Klientów oraz decydują o najwyższym poziomie usług. System VocalCom będzie stanowić jedno z rozwiązań pozwalających skutecznie realizować cele i założenia IPT Call Center.
Unima 2000 jest jedynym w Polsce partnerem biznesowym VocalCom - lidera w produkcji światowej klasy rozwiązań Contact Center, dostarczanych od ponad 10 lat do odbiorców na całym świecie. Wśród klientów Vocalcom są już m.in. oddziały krajowe takich firm jak Orange, AOL, ABB, Adecco, Canal+, BNP Paribas, Bertelsmann i Le Figaro.