Najważniejsze punkty rozwoju Spółki wg Zarządu:
*** Spółka ocenia, że maj jest lepszy pod względem obrotu niż kwiecień, kiedy Action zanotował ujemne dynamiki sprzedaży w ujęciu r/r. Action liczy na to, że jeśli maj będzie taki jak się spodziewa to czerwiec również powinien być dobry. Spółka w dalszym ciągu oczekuje wzrostu przychodów w 2022 roku w przedziale 5-10%.
*** Action planuje dodawać po jednym nowym portalu aukcyjnym kwartalnie w swoich kanałach sprzedaży (eBay, Mall). Od maja Spółka jest obecna na portalu Shopee.
*** Spółka planuje sprzedaż B2C w Niemczech poprzez stronę krakvet.de oraz portale aukcyjne (eBay) oraz wejście na rynek czeski
i słowacki poprzez platformę Mall.
*** Action planuje zwiększyć udział sprzedaży karm w przychodach ogółem do 10% na koniec roku z 6-7% obecnie. Sprzedaż karm
w 60% odbywa się w kanale B2C, a 40% w B2B.
*** Dzięki nowej stronie i nowego silnika na stronie Sferis.pl, Spółka odnotowuje poprawę sprzedaży w tym kanale. Nowa strona krakvet.pl z nowymi funkcjonalnościami jest planowana na przełom 2022 i 2023 roku.
*** Rosnący udział sprzedaży B2C w miksie sprzedaży Spółki powinien być wspierający dla ewolucji marży brutto na sprze daży
w kolejnych kwartałach.
*** Udział eksportu w przychodach Action utrzymywał się na stabilnym poziomie powyżej 60% w 1 kw. 2022.
*** Action może wrócić do wypłaty dywidendy po spłacie zobowiązań układowych i zamknięciu układu.
Żródło DM BOŚ:
https://bossa.pl/sites/b30/files/2022-05/document_gpw_editor/Action%20344_2022_AR_DM_BO%C5%9A_PL.pdf