PERFECTBOT
W trzecim kwartale br. spółka rozpoczęła komercjalizację wczesnej wersji PerfectBota opartego w całości o wielkie
modele językowe GPT na rynkach USA, Wielkiej Brytanii, Kanady, Australii i Nowej Zelandii.
W ciągu pierwszych dwóch miesięcy PerfectBot pozyskał kilkunastu komercyjnych klientów (sklepy internetowe)
z rynków anglojęzycznych, a kilkadziesiąt kolejnych e-sklepów testuje wersję próbną chatbota. Pierwszy feedback
od klientów jest bardzo obiecujący i przekłada się na wysoki poziom konwersji z próbnej wersji na płatną. Chatbot
PerfectBot automatyzuje bowiem powyżej 60% spraw w obsłudze klienta, osiągając wyniki satysfakcji z obsługi
(CSAT) na poziomie zbliżonym do człowieka.
Na przełomie roku Spółka planuje uruchomić rozwiniętą wersję produktu, aby przyspieszyć skalowanie na rynkach
międzynarodowych.
FABRITY
W trzecim kwartale 2023 r. spółka zależna Fabrity Sp. z o.o. osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 17,4 mln
zł, co stanowi wzrost o 2,2 mln zł (+14,4%) w porównaniu do poprzedniego kwartału oraz o 4,6 mln zł (+35,7%)
w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Kwartalny wynik EBIDTA również był najwyższy w historii
działalności Spółki: 2,1 mln zł oznacza wzrost o 1 mln zł (+94%) w porównaniu do poprzedniego kwartału oraz
o 0,9 mln zł (+71%) w stosunku do trzeciego kwartału 2022 roku
Fabrity pozyskało kilku nowych istotnych klientów, mających dobrą perspektywę na
długoterminową współpracę. Wśród nich warto wymienić dużego dystrybutora, działającym w sektorze
farmaceutycznym oraz międzynarodową firmę tytoniową
źródło str 34-35 raportu za III kw 2023