PerfectBot w pierwszym półroczu uruchomił samoobsługowy Edytor Bota, który w skali globalnej jest prostszym
sposobem na uruchomienie skutecznego chatbota do automatyzacji obsługi w eCommerce. PerfectBot oferuje
obecnie gotowe do użycia inteligentne chatboty dla segmentu eCommerce „Fashion”, a wkrótce również dla
segmentu „Beauty”. Edytor Bota jest kluczowym elementem produktu w planach ekspansji zagranicznej.
Strategia PerfectBot zakłada rozwój przez partnerstwa z czołowymi dostawcami narzędzi obsługi klienta dla
eCommerce. Edytor Bota już teraz umożliwia proste podłączenie PerfectBota do LiveChat, a w trzecim kwartale
planowana jest integracja z kolejnym wiodącym dostawcą w USA.
Spółka prawie w całości sprzedaje swój produkt w subskrypcyjnym modelu płatności. Roczny przychód powtarzalny
(ARR – Anual Reccuring Revenue) urósł do 1,3 MLN zł.