Czyli wszystko zgodnie z planem, peak każdego dnia rośnie dziś prawie 2x większy niż w dniu premiery :). Minimum osiągnięte już nazajutrz po starcie, czyli peak 500 osiągnięty wczoraj. Graczy przybywa, niewykluczone, że gra się już zwróciła, bo utrzymuje się cały czas w okolicach TOP 100 na Steam co jest bdb wynikiem, recenzji mamy już 86, sporo dziś przybyło, jutro będzie ponad 100 łącznie - stosując przelicznik z Cyberpunk Phantom Liberty wynoszący ok x500 (liczba sprzedany kopii / liczba ocen) wychodzi, że mogło zejść już 43.000 sztuk, co by nam dało łączny przychód netto w dwa dni na poziomie 1.720.000, przy budżecie ok 1,5 miliona. Czyli po 2 dniach zysk niecałe ćwierć miliona z projektu. Poly ma kapitalizację 9 milionów, za tydzień będzie sprzedanych 2x więcej sztuk niż dotychczas. Słowem spółka na grze ładnie zarobi, a na horyzoncie kolejne projekty, Tribe na konsole, promocje, itd - finanse zabezpieczone, będzie ładny zysk na koniec roku, dowieźli bardzo dobry jakościowo produkt - jest dobrze :).