Zachęcam fanów marki do wypatrywania na półkach sklepowych i online KOLEJNYCH produktów oferowanych we współpracy z Invisiobobble – już są. Bardzo to cieszy to kolejne działanie z tą międzynarodową marką w obszarze cross – selling. Przypomnę iż Invisiobobble jest markowym producentem akcesoriów do włosów (w tym opatentowane), jego produkty są bardzo cenione i sprzedawane są w 70 krajach świata. Po działaniach Onlybio promujących produkty Invisiobobble na polskim rynku, sądzę że przyjdzie pora na działanie odwrotne – Invisiobobble promujące produkty Onlybio – a to już byłaby gruba sprawa. Nie mniej jednak wyrazy uznania dla szefów marketingu za asertywne działania na rynkach międzynarodowych – widać tu metodyczną pracę i żelazną konsekwencję.
Dla uzupełnienia fragment historycznego wpisu
Jako obserwatorzy marki uważam że nie doceniliśmy niedawnego wydarzenia. To może być bardzo długa i owocna na zagranicznych rynkach współpraca. To bardzo duży krok naprzód w kierunku globalizacji marki. Na chwilę obecną i to widać na półkach sklepowych została podjęta współpraca przy linii do pielęgnacji włosów. Dlaczego moim zdaniem współpraca z Invisiobobble jest tak ważna:
1. Invisiobobble jest markowym producentem akcesoriów do włosów (w tym opatentowane), jego produkty są bardzo cenione i sprzedawane są w 70 krajach świata
2. Invisiobobble – to potentat pochodzący z Monachium (właściciel – New Flag GmbH) - a Spółka obiecała skupienie się na rynku niemieckim w pierwszej kolejności
3. Onlybio ma bardzo duże poparte sukcesami doświadczenie w sprzedaży typu cross – selling
4. Invisiobobble & Onlybio (światowy producent akcesoriów do włosów + producent kosmetyków do pielęgnacji do włosów) to PARA IDEALNA do cross- sellingu na arenie międzynarodowej
5. Na przykładzie współpracy z WEDEL w której to były już 3 akcje marketingowe wnoszę że ta jest dopiero początkiem
6. Obie strony zyskałyby na popularyzacji marki na interesujących dla siebie rynkach