Grupa Fabrity Holding z nową trzyletnią strategią chce przyspieszyć pomnażanie wartości dla akcjonariuszy Rada Nadzorcza Fabrity Holding przyjęła przygotowaną przez Zarząd strategię na lata 2024-2026, dzięki czemu już podczas kwartalnej konferencji wynikowej przedstawiciele Spółki mogli zaprezentować cele na najbliższe lata. W obszarze finansowym to wzrost przychodów w tempie 12-20% CAGR przy realizacji rentowności na poziomie EBIT 10-12,5%. Bazą jest rok 2023, w którym Grupa Fabrity Holding, już bez sprzedanego segmentu marketingowego, zanotowała 68,7 mln zł przychodów przy 9,3% rentowności operacyjnej. Implikuje to 97-119 mln zł oczekiwanych przychodów w roku 2026 (40-73% powyżej roku 2023) i 9,6-14,8 mln zł zysku operacyjnego (51-132% powyżej roku 2023).
–
Tempo wzrostu będzie na pewno zależało od powodzenia projektów akwizycyjnych, które mają wspierać rozwój organiczny. Doświadczenia, które zdobyliśmy dotychczas, pozwalają nam zdefiniować referencyjny model transakcji. Jesteśmy zainteresowani nabyciem pakietu większościowego ze środków własnych. Jesteśmy zainteresowani zbudowaniem określonego modelu earn-out na 2-3 lata, który zabezpieczyłby interes obecnych inwestorów grupy. W trzecim kroku myślimy o tym, że w momencie, gdyby tego rodzaju partner był mocno zintegrowany, to po 3-4 latach zmieniłby markę na Fabrity, mogłoby dojść do kompletnej integracji i wymiany udziałów w postaci najlepiej emisji akcji holdingu– powiedział CEO Fabrity Holding Tomasz Burczyński.
https://pandl.pl/grupa-fabrity-holding-z-nowa-trzyletnia-strategia-chce-przyspieszyc-pomnazanie-wartosci-dla-akcjonariuszy/