Grupa TIM korzysta na boomie e-commerceGrupa TIM ma za sobą bardzo udany kwartał, w którym udowodniła skuteczność swojego unikalnego hybrydowego modelu działalności. Pokazała także olbrzymią zdolność do generowania gotówki.
-
Jako grupa zanotowaliśmy ponad 15% wzrostu sprzedaży, jako sam TIM ponad 13%, czyli bardzo ładnie. Był to udany kwartał, a już 1,8 mln zł do skonsolidowanego wyniku EBITDA dołożyło logistyczne 3LP. W zeszłym roku ta nasza spółka z grupy zapoczątkowała obsługę e-commerce IKEA i ogólnie opiera się na firmach e-commerce, czyli sektora, który mocno rośnie. Oprócz IKEA jest jeszcze m.in. Oponeo.pl, Rotopino.pl oraz sam TIM, który w 70% oparty jest o sprzedaż internetową. Obroty 3LP wzrosły w I kw. o 36%, a przecież pandemia wzmogła zamówienia e-commerce właściwie tylko przez część marca. 3LP, nasz czarny koń, w końcu wystartował z bloków i pokazuje swoją siłę – podkreślił Krzysztof Folta, Prezes Zarządu TIM S.A.
Pełna relacja + rozmowy wideo z Zarządem:
link