Dziś Budimex podał ESPI, że oferta ich Konsorcjum została oceniona najwyżej (3,2 mld zł brutto) w przetargu na Zaprojektowanie (w zakresie branży srk) i kompleksowe wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 622 na odcinku F+J Podłęże R401 - Gdów / Podłęże R301 - Podłęże Balachówka w ramach projektu pn.: "Budowa nowej linii kolejowej Podłęże - Szczyrzyc - Tymbark/Mszana Dolna oraz modernizacja istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka - Nowy Sącz - Etap II".
https://espiebi.pap.pl/node/703030
Otwarcie ofert było 28 sierpnia.
Za to do dziś nie wiemy co z przetargami, w których najniższe oferty składał Mirbud. A tam otwarcia ofert były wcześniej.
1. 27 sierpnia - Zaprojektowanie (w zakresie branży SRK) i kompleksowe wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 104 na odcinku C1 Tymbark – Limanowa w ramach projektu pn.: „Budowa nowej linii kolejowej Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark / Mszana Dolna oraz modernizacja istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz – Etap II”
2. 12 sierpnia - Wykonanie dokumentacji wykonawczej i realizacja robót budowlanych, w ramach projektów: „Prace na linii kolejowej E 75 (Rail Baltica) na odcinku Białystok – Knyszyn”, „Prace na linii kolejowej E 75 (Rail Baltica) na odcinku Knyszyn – Osowiec”, „Prace na linii kolejowej E 75 (Rail Baltica) na odcinku Osowiec – Ełk"
3. 21 lipca - Zaprojektowanie i wykonanie robót na linii kolejowej C-E 20 na odcinku Czachówek Wschodni - Pilawa wraz z mostem nad Wisłą (tu Mirbud jest drugi najtańszy)
4. 16 lipca - Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach projektu pn.: ,,Prace na linii kolejowej C–E 20 na odcinku Skierniewice – Czachówek Wschodni"
Zatem czekamy na info...