45,17 mln zł, tj. o 22,9% więcej niż rok wcześniej, wyniosły przychody TIM SA ze sprzedaży w styczniu 2017 r. – wynika ze wstępnych wyliczeń. 73% tej kwoty pochodziło z e-handlu. Produkcja budowlano-montażowa w Polsce w styczniu 2017 r. była o 2,1% wyższa niż w analogicznym okresie 2016 r.
–
Mimo że w dużej mierze odstroiliśmy się od sezonowości branży budowlanej, zima pozostaje czasem, w którym popyt na artykuły elektryczne jest niższy niż w pozostałych porach roku. Dlatego też tak wysoka dynamika wzrostu styczniowych przychodów TIM SA ze sprzedaży pozwala spoglądać z optymizmem na kolejne miesiące 2017 roku – mówi Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA
. – Oczywiście nadal będziemy umacniać nasze przewagi konkurencyjne: najszerszą w Polsce ofertę produktów elektrotechnicznych dostępnych od ręki oraz atrakcyjne warunki cenowe dla stałych klientów – zapowiada Krzysztof Folta.
link