Szanowni Państwo,
listopad był czasem wzmożonych prac, których efektem jest premiera karty Steam, jak również pierwszego teaser trailera DDS x Narcos, pokazującego ogólny klimat gry oraz część meksykańskiego świata, przygotowywanego przez nasz team. Jak wspominałem w poprzednim newsletterze, zespół został uzupełniony o animatora (autora wspomnianego teasera) oraz UI/UX designerkę, która przygotowała mapę UX dla całego projektu.
Steampage oraz teaser spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem zarówno community zebranego wokół franczyzy Drug Dealer Simulator, jak i zupełnie nowych graczy.
Z olbrzymią radością i dumą chciałbym przedstawić kolejnego członka teamu, Tomasza Winiarskiego, który objął projekt swoją opieką programistyczno-producencką. Tomasz to weteran branży gamedev, z doświadczeniem w takich spółkach jak Deep Silver czy Ci Games, gdzie pracował m.in. nad grami Dead Island 2 oraz Sniper Ghost Warrior: Contracts 2. Wierzę, że jego obecność jest wyraźnym sygnałem, jak poważnym, przemyślanym i strategicznie ważnym jest dla nas DDS x Narcos.
Na koniec chciałbym zachęcić do obserwowania naszego profilu na platformie X @TrueGames_IR, gdzie zamierzamy bezpośrednio komunikować się z zainteresowanymi osobami.
Pozdrawiam,
Paweł Hekman