Według pierwotnego planu to nie Road Studio miało realizować wersje konsolowe, lecz w miarę postępów prac stopniowo przejmowaliśmy te kompetencje i teraz jesteśmy już jedynym zespołem rozwijającym porty gry – mówi Michał Puczyński, prezes zarządu Road Studio S.A. – Wersja na PlayStation 5 przeszła już certyfikację na platformie i formalnie jest gotowa do wydania, lecz korzystamy z możliwości jej ulepszenia. Prace mają na celu zapewnienie maksymalnej jakości graficznej oraz dodanie ułatwień obsługi ciężarówki, przy której gracz może wykonać ponad 30 czynności. Prace nad Xbox skupiają się głównie nad wersją S konsoli, której wydajność jest o około połowę mniejsza niż PS5. W jej przypadku priorytetem jest optymalizacja wykorzystania pamięci. Prace optymalizacyjne przy konsolach przysłużą się jednocześnie wersji PC.
Plan dla wersji PC zakłada przygotowanie dwóch bardzo dużych aktualizacji, poprawę oceny na Steamie, rewitalizację sprzedaży PC oraz wsparcie jej dzięki premierze gry na Epic Games Store i GOG.com. Aktualizacje obejmą ulepszenia optymalizacyjne, graficzne, sztucznej inteligencji, a także przystępności gry. Ulepszenia i zmiany wynikają bezpośrednio z otrzymywanego od graczy feedbacku. Premiera pierwszej aktualizacji PC wstępnie przewidziana jest na przełom lutego i marca 2024 r. Po wydaniu drugiej aktualizacji, prawdopodobnie pod koniec marca lub na początku kwietnia, określony zostanie dalszy kierunek rozwoju gry.
Road Studio w pełni skupia się na realizacji planu dla Alaskan Road Truckers, zamierza również rozwijać nowy projekt o kryptonimie Project D. Zespół zrealizował wczesny prototyp, który zaprezentowano w ramach pokazu zamkniętego dla akcjonariuszy. Strategię na rok 2024 spółka opublikowała poprzez ESPI w Raporcie bieżącym nr 2/2024.