Wybrane z omówienia wyników:
▪ Mimo niesprzyjających warunków rynkowych i sytuacji gospodarczej Spółka dostarcza swoje produkty na coraz większe inwestycje na potrzeby przemysłu w kraju i za granicą. Niemal we wszystkich przedsiębiorstwach produkcyjnych stosuje się instalacje rurowe o różnych wymaganiach i parametrach technicznych. Radpol jako producent i doradca projektowy pracuje nad tym aby spełniać te wymagania. W 3Q20 zrealizowane zostały istotne projekty przemysłowe tj. np. rurociąg do przesyłu surowej ropy naftowej w Kamieniu Małym.
▪ Pierwsza sprzedaż kompletnego systemu preizolowanego z barierą dyfuzyjną na rynku eksportowym.
▪ Promowanie nowych, zawansowanych technologicznie systemów rurowych (różne warstwy ochronne) jako skuteczniejszego rozwiązania dla inwestorów stosujących dotychczas wersje standardowe – pierwsza realizacja sprzedaży w 1H20 w pełni odpornego na UV systemu preizolowanego.
▪ Poszerzanie bazy odbiorców eksportowych dla produktów z grup termokurczu i produktów sieciowanych radiacyjnie, m.in. poprzez dopuszczenie termokurczu RADPOL do przetargów w obszarze energetyki na rynkach Niemiec, Szwajcarii oraz Czech. Pozyskanie perspektywicznych zamówień w Rumunii i Bułgarii.
▪ Sprzedaż usług produkcyjnych opartych na wykorzystaniu materiału powierzonego (w tym również odzyskanego) dzięki czemu Spółka nabywa nowe doświadczenia polegające na przetwarzaniu surowców nietypowych dla branż dotychczas nieobsługiwanych – efektem tych działań są nowe relacje, nowe produkty.
▪ Promowanie produktów RADPOL jako alternatywy dla wyrobów kupowanych głównie na rynkach azjatyckich, uniezależnienie rynków europejskich od dostawców z Azji.