Milton Essex w I kw. 2025 r. z pierwszą komercjalizacją bramki biometrycznej FaceCOV™ ActiveSCAN™ oraz rejestracją wyrobu medycznego SkinSENSIC™
W pierwszym kwartale 2025 roku Milton Essex podjął pierwsze kroki na ścieżce komercjalizacji własnych linii produktowych, finalizując sprzedaż bramki biometrycznej FaceCOV™ ActiveSCAN™, w wersji zrealizowanej przez Zurad Sp. z o.o., na potrzeby Polskiej Grupy Zbrojeniowej oraz rejestrując wyrób medyczny pod nową nazwą handlową SkinSENSIC™.
Spółka Milton Essex S.A. z rynku NewConnect, działająca w segmencie Med.-Tech, w pierwszym kwartale br. odnotowała dwa znaczące sukcesy na drodze do komercjalizacji swoich linii produktowych. Pierwszy dotyczy najnowszej wersji systemu do biometrycznej kontroli bezpieczeństwa i dostępu w postaci bramki FaceCOV™ ActiveSCAN™, której egzemplarz został zakupiony przez spółkę Zurad Sp. z o.o. na potrzeby Polskiej Grupy Zbrojeniowej z przeznaczeniem do pilotażowych instalacji. Jak podkreśla Zarząd Milton Essex S.A., w opublikowanym właśnie raporcie kwartalnym, jest to milowy krok w kierunku przedstawienia konkretnych ofert bezpośrednio służbom odpowiedzialnym za ochronę dostępu do obiektów strategicznych, a także jednostkom realizującym kontrolę na zewnętrznych granicach Unii Europejskiej.
Więcej na RelacjeRynku.pl