Pośrednictwo w pażdzierniku o którym wspomina raport ( "Sprzedż i leasing zwrotny nowych samolotów  ma związek z otrzymaniem  04 pazdziernika 2016 pozwolenia na handel i działalnoć leasingową AviaAM Leasing w Chinach   
«Dikkys Investments" mógł pośredniczył pomiedzy  Industrial Commercial Bank of China z  firma leasingujacą GTLK z Rosji
 Takie przypuszczenia wynikaja stąd że 08.08 2016 GTLK która leasinguje od pażdziernika te cztery nowe Airbusy A321   https://www.planespotters.net/production-list/search?fleet=Aeroflot-Russian-Airlines&manufacturer=Airbus&type=A321&fleetStatus=current 
wziął udział w posiedzeniu podkomisji w sprawie współpracy w dziedzinie transportu między Rosją i Chinami a w oświadczeniu czytamy miedzy innymi 
GTLK aktywnie uczestniczy w Federacji Rosyjskiej, rozwój infrastruktury transportowej i ma pozytywne doświadczenia w pozyskiwaniu środków z międzynarodowych instytucji finansowych, w tym przedstawicieli azjatyckich rynkach finansowych. Obecnie firma otworzyła linię kredytową w Industrial Commercial Bank of China. ,  O  współpracy   z  ICBC czytamy  w wywiadzie   Gediminas Ziemelis szefa  ASG   
" Prowadzimy dyskusjię biznesową  w Chinach dotyczącą współpracy w leasingu samolotów. Nasza firma AviaAM Leasing postawiła sobie ambitny cel, jakim   jest współpraca w  leasingu samolotów  z chińskimi bankami takimi jak     Industrial Commercial Bank of China ,Minsheng   i innymi .
 
"Mamy już 2,5 miliarda dolarów amerykańskich wartość zamówień dla Chińczyków w ciągu ostatnich trzech lat.  Jednakże aby  móc rozpocząc  dzierżawę  samolotów  Chińczycy musza przygotowani   na ich rejestrację  i utrzymanie  .  My służymy doświaczeniem jesteśmy specjalistami ," powiedział.
 
Ziemelis  zapowiedział również   że FL Technics, ramię obsługi technicznej samolotów, naprawy i remonty ASG, przeprowadzi swoją centralną siedzibę w Azji z Malezji i utworzy  biura w Bangkoku, które usługiwać  będą sześć krajów, w tym Indonezji, Wietnamie, Malezji, Filipiny, Singapur i Birmę