http://prochnik.pl/relacje-inwestorskie/wp-content/uploads/2017/04/List-Prezesa-Zarządu-do-Akcjonariuszy1.pdf
poniżej treść listu do której prowadzi powyższy link.
Szanowni Państwo,
Rok 2016 okazał się przełomowy w historii spółki Próchnik S.A. Zmiana dostawców, która umożliwiła zasadniczą przebudowę oferty produktowej pozwoliła na skokową zmianę wielkości realizowanych przychodów. Wszystkie oferowane kategorie, w tym najważniejsza, jaką są garnitury odnotowały zdecydowane wzrosty, a łączna ilość sprzedanych sztuk sięgnęła 293,6 tysięcy sztuk wobec 188,8 w roku ubiegłym. Powyższe pozwoliło zrealizować 56,4 mln złotych przychodów a tym samym osiągnąć przyrost o ca 12 mln ( 26% ) w stosunku do ubiegłego roku. Co ważne, głównym motorem rosnących przychodów była marka Adam Feliks Próchnik której odzież trafiła do znacznie szerszego kręgu odbiorców. Nie mniej istotny dla przyszłości spółki był wzrost przychodów realizowanych w Internecie, gdzie udało się niemal potroić rezultaty osiągnięte w 2015 roku. Udział rynku e-commerce w przychodach ogółem za rok 2016 przekroczył 10% i z dużym prawdopodobieństwem w 2017 roku będzie jeszcze wyższy co potwierdza obecną strategię spółki polegającą na konsekwentnym rozbudowaniu oferty w tym segmencie rynku. Rok 2016 pozwolił położyć ostateczny fundament pod przyszły rozwój spółki choć wymaga ona jeszcze optymalizacji w dziedzinie kosztów. Te dokonają się w roku 2017 zamykając ostatecznie proces rewitalizacji marki Próchnik.
Nie byłoby wyników 2016 roku, gdyby nie zespół ludzi odpowiedzialnych za ich realizację. Im a także wszystkim partnerom którzy obdarzyli nas zaufaniem chciałbym serdecznie podziękować za minione miesiące. Jestem przekonany, że w tym gronie w roku 2017 osiągniemy znacznie więcej.
Z poważaniem,
Rafał Bauer
Prezes Zarządu
Próchnik S.A.