Szanowni Państwo,
zapraszamy do zapoznania się z raportem Duality Games za pierwszy kwartał 2024 roku.
Działania Spółki w pierwszym kwartale tego roku skupiały się wokół trzech elementów. Pierwszy z nich to produkcja tytułów w ramach „work for hire” - Gas Station Simulator Shady Deals DLC, Family Land - Farmer Simulator, SuperStore Simulator. Drugi element to prace związane z podpisaniem umowy inwestycyjnej z Phenomen Games S.A. oraz opracowanie konceptu pierwszej gry realizowanej w jej ramach. Trzeci to praca z produkcjami własnymi i związane z tym update’y i premiery. W pierwszym kwartale 2024 roku do portfolio gier opracowanych w ramach zleceń z zewnętrznymi podmiotami dołączył dodatek do niezwykle popularnego symulatora stworzonego przez Drago Entertainment - Gas Station Simulator o nazwie Shady Deals oraz kolejny tytuł realizowany dla Codebusters Studio S.A. o tytule SuperStore Simulator. Obydwa tytuły wpisują się w zestaw kompetencji Spółki, dzięki czemu ich produkcja przebiega sprawnie i zgodnie z wyznaczonymi harmonogramami. Dodatkowym atutem jest tematyka, która umożliwia skuteczną cross promocję pomiędzy tymi tytułami, jak również tytułami, które Spółka już ma we własnym portfolio m.in. Barn Finders.
Budżet wszystkich realizowanych produkcji w ramach „work for hire” to ponad 3 mln zł.
W lutym tego roku została również podpisana umowa inwestycyjna na Phenomen Games S.A. na produkcję trzech tytułów z gatunku symulatorów o łącznej wartości ponad 3,8 mln złotych. Phenomen Games S.A. to doświadczony inwestor z branży gamingowej, który współtworzył sukces takich tytułów jak m.in. Gas Station Simulator, dlatego jako Zarząd uważamy, że to w obecnej sytuacji rynkowej partner, który zwiększa szansę powodzenia realizowanych projektów. Niewątpliwym atutem tych projektów jest też fakt, że Spółka otrzyma 50% przychodów z ich komercjalizacji, a także zostaje właścicielem IP. Niedawno został ogłoszony pierwszy projekt realizowany w ramach tej umowy - Fast Food - Restaurant Simulator. W ocenie Zarządu projekt ten wykorzystuje doświadczenie Spółki zdobyte przy projektach własnych jak i „work for hire”, a także stanowi element cross promocji wraz z pozostałymi tytułami, dzięki czemu wpasowuje się w obraną przez Spółkę strategię promocyjną tytułów. W ramach działań własnych Spółka wyprodukowała serię update’ów do gry Barn Finders, które przełożyły się na zwiększone zainteresowanie grą i co za tym idzie sprzedaż. W planach są kolejne update'y, zarówno mniejsze jak i większe (w tym nowa mapa), a także patche i fixy techniczne.