List otwarty do PLAY
Szanowni Państwo, poniższy list otwarty kieruję do Was za pomocą mediów społecznościowych, ponieważ podejrzewam, że wasze zachowanie jest celowe i domniemam, że może nosić znamiona przestępstwa. W szczególności kieruję je do Pana MARCIN GRUSZKA – rzecznika prasowego play
W dniu 05.03.2019 roku zgłosiłem do play reklamację numer 207458097 dotycząca braku internetu za pomocą kupionego od play urządzenia ROUTER Huawei B525. Niemożność korzystania z internetu polega na notorycznym zrywaniu połączenia. Nie da się korzystać z poczty, play24, etc. W ogóle występuję problem z połączeniem z jakąkolwiek stroną www. Zgloszenie nadal widnieje w systemie jako otwarte. Nikt nie raczył mi na nie odpowiedzieć.
Poniższe zgłoszenia dotyczą cały czas jednej sprawy: braku internetu a w końcu z powodu braku jakiejkolwiek reakcji play z informacją o odstąpieniu o świadczenie usługi internet oraz rezygnacji z zakupionego routera tytułem niezgodności z umowa
Zgłoszenia z dnia 12.03.2019 numer 207842571 uzyskało status zamknięte co jest nieprawdziwą informacją. Ponieważ miałem uzyskać informacje o analizie problemów z interetem.
Zgłoszenie z dnia 18.03.2019 numer 208187215 uzyskało status zamknięte. Nie jest to prawdą pracownica wprowadziła mnie w błąd informując, że router zostanie przyjęty w salonie play, co okazało się oszustwem . Salon play odmówił, przyjęcia urządzenia.
Zgłoszenie z dnia 20.03.2019 numer 208299364 uzyskało status zamknięte, kolejne nadużycie z Państwa strony. Przeprowadzaliście „testy” łącza internetowego o wynikach miałem zostać poinformowany. Nie otrzymałem, żadnej odpowiedzi a interent nadal nie działał. W piśmie informowałem Państwa, że w przypadku braku reakcji z Waszej strony zrezygnuję z usługi internet jako towaru niezgodnego z umową. Nie otrzymałem, żadnej odpowiedzi.
Zgłoszenie z dnia 20.03.2019 208300012 uzyskało status zamknięte. Otrzymałem nieprawdziwą informację, o zamknięciu sprawy i możliwości rezygnacji z usługi.
Zgłoszenie z dnia 02.04.2019 numer 209011644 zostało zamknięte pomimo braku odpowiedzi na moje pytania dotyczące: zwrotu urządzenia, korekty fv, zwrotu kosztów związanych z usługą, zakupem urządzenia, anulacje kosztów połączeń do bok, rekompensaty za brak dostępu do internetu, braku wyjaśnienia dlaczego wasi pracownicy wielokrotnie wprowadzili mnie w błąd.
Jednocześnie informuję Państwa, że całą korespondencję pomiędzy mną a play jak i również zarejestrowane rozmowy podam do wiadomości publicznej wraz z wszystkimi danymi, tj. imionami, nazwiskami pracowników, którzy na zlecenie play mnie oszukali. Pomimo braku ich zgody na publikację, - informuję, że poniosę wszelkie konsekwencje związane z RODO.
Dziś dzięki mediom społecznościowym namierzenie takich osób jest zdecydowanie ułatwione.
Myślę, że nagłośnienie sprawy będzie tym łatwiejsze, że jedna z tych osób gdy skontaktowałem się z nią za pomocą facebook przyznała, że jest to celowe działanie play, gdzie kadra menadżerska „przymusza” pracowników do wprowadzania klientów w błąd.
W dniu 12.04.2019 roku mailowo poinformowałem o całej sprawie Prokuraturę Rejonową w Sosnowcu, UOKiK oraz UKE.