Jesteśmy tydzień po premierze naszej produkcji Shelter 69 i to dobra okazja, aby nakreślić parę słówna temat projektu i firmy w tym kwartale. Bez wątpienia, możemy start gry ocenić jako sukces. Brak globalnie uznanego brandu jak to miało w przypadku Brazzers nie pozwolił na uzyskanie podobnej startowej ilości użytkowników, mimo to gra już od pierwszych dni zarabia dziennie lepiej niż BtG w porównywalnym okresie, a dynamika przyrostu użytkowników pozostaje rosnąca. Również wszystkie kluczowe wskaźniki wskazują na bardzo zdrowy rozwój bazy graczy - wysoka retencja, dobre wyniki konwersji do graczy płacących, oraz dzienny wzrost DAU wskazuje nam, że gra została dobrze przyjęta. Wierzę, że będzie to nasz kluczowy projekt przez lata. Pocket Waifu utrzymywaliśmy prawie 3 lata i przynajmniej tak długo powinno być i w tym przypadku.
Co ważne, gra pozostaje przez większość dnia wśród 3 najlepiej zarabiających gier na platformie co również przekłada się na widoczność. W tym tygodniu również spodziewamy się dalszych efektów promowania gry przez platformę Nutaku. Dodam również, że pozostajemy w kontakcie z naszymi partnerami z nutaku i zachęceni tak dobrym przyjęciem gry szukamy dodatkowych możliwości dalszego zwiększania napływu nowych graczy. Miłą niespodzianką okazały się również przychody ze Steama i widzimy tutaj jeszcze spore pole do działania, również pod kątem recenzji, które w naszej ocenie obecnie nie przedstawiają faktycznego stanu gry w wersji Steam. Niestety z przyczyn od nas niezależnych, w niektórych regionach blokowane są serwery Nutaku z których korzystamy, a niezadowoleni z tego gracze negatywnie ocenili grę.
Wspominam o dobrym przyjęciu, bo jest to dla nas kluczowe - setki wiadomości prywatnych czy na discordzie wskazuje, że stworzyliśmy grę unikalną w branży gier dla dorosłych, tak jak zapowiadaliśmy. Mamy na dalszy rozwój gry wiele planów, a teraz mamy już pewność, że będziemy mogli wcielać je w życie. Również to, że obecna umowa pozwala nam czerpać zyski od startu gry, bez konieczności zwrotu całości zaliczki za grę, stabilizuje firmę i pozwala nam myśleć o dalszym rozwoju i kolejnych projektach o których rozmowy z nutaku niedługo rozpoczniemy.
Kwartał ten, okazuje się strategicznym nie tylko dla finansów firmy, ale również i dla wizerunku. Pomimo początkowych trudności Workshop Simulator w otrzymanych w ostatnich 30 dniach recenzjach otrzymał ocenę 85/100, a Shelter 69 został przyjęty równie dobrze. Obie gry miały być dowodem naszych umiejętności twórczych, ale jesteśmy świadomi, że w aspektach komunikacji i marketingu mamy jeszcze sporo do zrobienia. Będzie to napewno temat któremu w najbliższych miesiącach będziemy poświęcać więcej uwagi.
Dziękuję naszym inwestorom za wsparcie i cierpliwość. Tak jak mówiłem zawsze - wierzę w fundamenty naszej firmy i jestem przekonany, że nasze ostatnie produkcje tę fundamenty podkreśliły. Przed nami intensywny okres, a dla naszych inwestorów szykujemy jeszcze kilka nowości.