http://lalami.world/wp/about-us/
Lalami group to firma, która ma zająć się dystrybucją Joko. Obecnie z polskich firm jest ona dystrybutorem Ziaja. Na stronie wymieniana 3 strony, które są ich kanałem sprzedaży, na każdej z nich nawet po wpisaniu europejskimi literami wyskakują produkty Ziaja, zakładam że jest ich znacznie więcej niż widać na pierwszy rzut oka. Rekordowo zrealizowali oni sprzedaż na kwotę 1 milion CNY jednego dnia na platformie VIP.com ( nie dla Ziaja tylko ogólnie ) co odpowiada ponad 500 tysięcy złotych.
Jeżeli chodzi o więcej informacji:
import do Chin produktów kosmetycznych(stan na 2017):
-perfumy i wody toaletowe 257 mln USD wzrost rok do roku 41.2 procent
- produkty make up do ust 440 mln USD wzrost rok do roku 101.3
- produkty make up do oczu 131 mln USD wzrost rok Do roku 37 procent
- pudry kosmetyczne i podkłady 139 mln USD wzrost rok do roku 44.8 procent
Wymieniłem tylko produkty które potencjalnie ma sprzedawać Miraculum jednoczesnie sa to 4 kategorie otwierajace tabele to znaczy najwiecej udzialu w rynku dla zainteresowanych podam zaraz link.
Zatem pisanie ze w Chinach "sie nie malują" i " nie perfumuja" jest bezpodstawne