Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  1,51 zł , zmiana od tamtej pory: -0,66%

Konkurencja e-commerce

Zgłoś do moderatora
Rośnie nam konkurencja w obszarze e-commerce, dlatego czekamy na dobrą strategię na najbliższe dni, tygodnie i miesiące, tym bardziej że w dobie COVID-19 działalność e-commerce może sporo zyskać. 
Poza tym zbliża się czas „mikołajek” i Boże Narodzenie - czas na zakupy!

Mamy już za sobą połowę listopada, kampanie już miały się zacząć - a tu cichooooo jak makiem zasiał..........

Allegro i AliExpress „wyskakują” już z telewizora co kilkanaście minut, nie wspomnę o reklamach w internecie.
Allegro zaczęło się także „lokować” w programach i serialach.

Gdzie przy tym jest Arena.pl? - miały być kampanie od listopada, czy ktoś natknął się na reklamę Arena.pl?

Zarządzie - bierz stery w ręce i zarządzaj! 
Nie chcemy „pustych” słów .....

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
ARENAPL 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.