KOMUNIKAT O PREMIERZE GRY “BRAZZERS THE GAME”
W dniu 22.04.2021 odbył się tzw. "Hard Launch" gry, który jest głównym etapem premier gier w modelu Free To Play (F2P). Jest to moment otwarcia dostępności gry dla graczy z całego świata i następuje po etapie tzw. "Soft Launchu", kiedy gra jest dostępna w ograniczonej puli krajów, co pozwala przetestować mechaniki, retencję graczy jak i wskaźniki sprzedaży.
Najbliższe tygodnie to okres budowania bazy graczy, która pozwoli na stabilne zyski z gry w najbliższych miesiącach i latach. Obecnie rusza też startowa kampania marketingowa marki Brazzers, która przewidziana jest na najbliższe dwa tygodnie. Również platforma Nutaku w nadchodzących tygodniach kontynuować będzie swoje plany marketingowe, które zrealizowała dotychczas w niewielkiej części.
Na obecnym etapie, 24h po premierze gry, możemy stwierdzić, że:
- poziom prerejestracji graczy (co wiązało się z dodatkową nagrodą w samej grze) był bliski rekordowych dla platformy wyników, mimo krótszego niż zwykle czasu na rejestrację;
- wstępne dane wskazują, że gra pod względem przychodów i wzrostu użytkowników przyjęła się dużo lepiej niż nasza poprzednia gra - Pocket Waifu,
- wydawca gry Nutaku Publishing zadowolony jest z wyników wygenerowanych przez grę, które przekraczają ich przedpremierowe prognozy na ten moment.
W związku z naturą gier w modelu F2P jak i specyfiką platformy Nutaku szersze informacje będziemy mogli przekazać, po uzyskaniu oficjalnych danych.