Real Boxing 3 zdobywa coraz większą popularność po lutowym soft launchu, a amerykańscy użytkownicy, którzy stanowią kluczową grupę odbiorców, oceniają grę na 4.4/5 w Apple App Store. Otrzymane opinie podkreślają świetną zabawę w rozgrywce multiplayer i wciągającą rywalizację w rankingach graczy. Nowi bokserzy wyglądają atrakcyjnie i przekonująco. Społeczność stale rośnie i będzie rosła. Wraz ze zwiększającym się zainteresowaniem grą. Vivid Games przygotowuje się do kolejnej fazy soft launch, wprowadzając nowe treści i funkcjonalności, które wzbogacą doświadczenie graczy.
"Soft launch, który właśnie zakończyliśmy w USA pokazał nam co się sprawdza w grze i gdzie postawić akcenty przed kolejnymi testami. Jesteśmy na etapie nie tylko dynamicznego rozwoju tytułu, ale także wzmacniania zespołu. Świeże spojrzenie nowych specjalistów zaczyna przynosić efekty na jakich mi zależy. Gra zmienia się zarówno wizualnie, jak i w zakresie core game-play. Wyniki soft launchu po raz kolejny potwierdziły też jak ważny jest sprawny tryb multiplayer. Użytkownicy, którzy z niego korzystali wykazują się zauważalnie wyższą retencją. Zastanawiamy się nad datą globalnej premiery i myślę, że po kolejnym soft launch będziemy w stanie ją precyzyjnie określić. Tytuł cieszy się także zainteresowaniem Tier 1 wydawców. Możliwe, że pewne obszary geograficzne jak region MENA oddamy pod skrzydła tamtejszych ekspertów. Wiosną przedstawimy światu nowe materiały promocyjne, które udowodnią immersyjność tytułu. Zachęcam do obserwowania naszych postępów” – podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.
Miłego weekendu :D