Witam, to co się dzieje w tym dm banku bzwbk to już przechodzi ludzkie pojęcie, :
19.01 był kolejnym dniem z awarią aplikacji notowania on-line NOL3 (i dalej nie działa)
poprzednie awarie miały miejsce: 3.01, 5.01, 9.01, 11.01, 15.01
Reasumując na 13 dni sesyjnych w 2018r do tej pory w pseudo dm bzwbk bez notowań byłem 6 dni !!!!
A te patałachy na infolini nic nie wiedzą, ciągle coś im nie gra, koledzy z działu technicznego mają problem, to gpw im coś wprowadza, to znowu wmawiają że wszystko jest ok, aby przy następnym telefonie po 5 min ktoś inny udzielił informacji że wiedzą o usterce i nad nią pracują , buhahahahaha
Składajcie reklamacje za każdym razem najlepiej pisemne, dzwońcie do tych patałachów , blokujcie im tą nic nie wiedzącą infolinie, niech wreszcie naprawią tę badziewna aplikację która więcej czasu w tym roku jest zepsuta nic sprawna
No po prostu najgorszy bank i jego pseudo biuro maklerskie, nikt nic nie wie , wszyscy się dobrze bawią, zatrudniają chyba jakiś licealistów informatyków,
Ludzie uciekajcie z tego szamba jak wam zależy na własnych pieniądzach i jak szanujecie swoje pieniądze, Nie Powierzajcie Swoich pieniędzy takim Partaczom !!!! bo kiedyś znikną wam pieniądze z rachunku a oni powiedzą że wiedzą i pracują nad tym, buhahahaha