Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  12,94 zł , zmiana od tamtej pory: 101,70%

K2 Media kampania DayUp

Zgłoś do moderatora
Ruszyła kampania DayUp, naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Działania będą powadzone w TV, digitalu i na nośnikach OOH. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kreację przygotowało K2 Media.

Koncept kreatywny przygotowany został przez K2 Media. Agencja odpowiedzialna jest za całościowy nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii – przygotowanie kreacji do wszystkich kanałów łącznie z organizacją sesji zdjęciowej oraz produkcją spotów 30’ i 15’. Do K2 Media należało również przygotowanie i zaimplementowanie nowego landing page’a.
  • K2 Media kampania DayUp Autor: ~telesfor

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
FABRITY -0,76% 26,10 2025-10-17 16:35:17