Mamy nareszcie dowód, że spółka nie zapomniała jak robić dobre gry/dodatki. Najnowsze płatne DLC pokazało, że przerwali w końcu tą przeklętą spiralę wypuszczania niedopraciwanych produktów. Sam dodatek jak i bazowa gra bardzo szybko wyskoczyła do pierwszej setki najlepiej sprzedajacych się gier na Steam, przypominam, że w tej chwili wersja konsolowa na PS4 jest w top 80. To pokazuje, że programiści potrafią dobrze wykonać swoją robotę a przed nami "Shady Deals" najbardziej rozbudowane płatne DLC w tym roku i mniejsze darmowe, które cały czas będą podtrzymywać sprzedaż. Spójrzcie na obecną kapitalizację i aktualną c/z(15) i dodajcie teraz ile są w stanie jeszcze zarobić do końca roku. Dla porównania zerknijcie na Render, Oml, CIG i ich kapitalizację, "zyski" i przede wszystkim czas do następnych gier. Drago w przyszłym roku wyda kolejną grę z uniwersum GSS i kilka jako wydawca a na tą chwilę kapitalizację mamy na poziomie niespełna 25 mln. Pozdrawiam.