W drugim kwartale 2024 roku Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 31.610.332,97 zł
w tym przychody ze sprzedaży produktów i towarów na poziomie 27.804.597,64 zł co stanowi blisko
22% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku i jest kolejnym kwartałem z rzędu
o ponad dwucyfrowym wzroście. Działalność operacyjna Spółki zamknęła się zyskiem w wysokości
6.477.819,60 zł, a zysk netto wyniósł 5.660.715,60 zł. W analogicznym okresie 2023 roku działalność
operacyjna Spółki zamknęła się zyskiem w wysokości 7.545.636,61 zł, a zysk netto wyniósł 6.153.298,30
zł. Spadek zysku operacyjnego oraz zysku netto w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku jest
związany głównie ze wzrostem poziomu kosztów wynagrodzeń oraz usług obcych – wzrost wywołany
jest głownie zwiększeniem zatrudnienia we wszystkich obszarach działalności. Spółka obecnie pracuje
nad poprawą wydajności oraz efektowności posiadanych zasobów.
W okresie od stycznia do czerwca 2024 roku Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie
59.194.582,43 zł w tym przychody ze sprzedaży produktów i towarów na poziomie 51.686.902,88 zł co
stanowi 17% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku. Spółka osiągnęła wzrost
przychodów mimo wstrzymania sprzedaży w pierwszych tygodniach stycznia, która była związana
z procesem uruchamiania nowego systemu informatycznego do zarządzania przedsiębiorstwem.
Działalność operacyjna Spółki zamknęła się zyskiem w wysokości 11.447.700,51 zł, a zysk netto wyniósł
9.851.602,92 zł. W analogicznym okresie 2023 roku działalność operacyjna Spółki zamknęła się zyskiem
w wysokości 13.034.187,71, a zysk netto wyniósł 10.538.737,61 zł.
Wzrost przychodów Spółki w pierwszym półroczu 2024 roku spowodowany jest rozwojem sprzedaży
dotychczasowych produktów z kategorii manicure, pedicure oraz makeup. Dodatkowo Spółka
wprowadziła do sprzedaży produkty pod nową marką BRUSHUP.
Wzrost przychodów Spółki w pierwszym półroczu 2024 roku spowodowany jest rozwojem sprzedaży
dotychczasowych produktów z kategorii manicure, pedicure oraz makeup. Dodatkowo Spółka
wprowadziła do sprzedaży produkty pod nową marką BRUSHUP.