Forum Giełda +Dodaj wątek

Jak dotrzeć do maksymalnie wielu akcjonariuszy mniejszościowych?

Zgłoś do moderatora
Ponieważ nie każdy mniejszościowy akcjonariusz Fasinga ogarnia sytuacje lub czyta to forum, aby zmaksymalizować szanse dotarcia do nich, proponuję taką akcje:
1. Opracować lub wybrać jakiś zwięzły tekst do wklejania, wyjaśniający całkiem od zera o co tu chodzi, przekonujący dlaczego musimy działać, jak to zrobić, kontakt, itp
2. Na każdym możliwym innym forum giełdowym w sieci gdzie jest mowa o FSG (ale nie ma jeszcze nic na ten temat) i pod każdym nowszym artykułem o FSG wklejać ten tekst. Jak nie ma na forum wątku o FSG to ew. założyć. (Szczególnie ważne, żeby pod artykułami z info o tym wezwaniu to wklejać).
3. Ewentualnie reszta nas może plusować te posty, podbijać tematy, itp, ale bez przesady

Co myślicie?
Do do punktu 1. to macie jakieś propozycje?

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
FASING 1,60% 12,70 2025-10-03 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.