Forum Giełda +Dodaj wątek

INTELIWISE - NC - info!!!!!!!zaczyna sie!!!

Zgłoś do moderatora
InteliWISE S.A. wprowadza Asystentów Formularzy
29.09.2008r

Polskie firmy tracą tysiące zleceń wartych setki milionów złotych. Powód? Niewłaściwa obsługa klienta w Internecie, która skutecznie zniechęca przed dokonaniem transakcji w “sieci”. Rozwiązanie tego problemu stanowi oprogramowanie umożliwiające automatyzację procesów sprzedaży i obsługi klienta w Internecie. Tego rodzaju systemy sprawdziły się w Europie Zachodniej i USA.

W Polsce takie rozwiązania, jako nową linię biznesową m.in. Wirtualne Contact Centers oraz inteligentni Asystenci Formularzy wprowadza notowana na rynku NewConnect spółka informatyczna InteliWISE S.A. W ciągu najbliższych kilku lat planuje zbudować wiodącą pozycję w Polsce, w ramach usług i oprogramowania do automatyzacji obsługi w Internecie, kierując ofertę nawet do kilku tysięcy małych i średnich firm, które mogą dzierżawić usługę już od 799 złotych miesięcznie. Wpływy uzyskane z tego projektu przyczynią się do zwiększenia przychodów InteliWISE S.A. o kilkaset procent.

Ponad 50-procentowy wzrost ilości klientów dokonujących transakcji online skłonił firmy z Europy Zachodniej i USA do zastosowania na szeroką skalę technologii umożliwiających automatyzację sprzedaży i obsługi klienta w Internecie. Znaczenie tego problemu zostało dostrzeżone także w spółce AXA, jednym z wiodących ubezpieczycieli w Europie. Do firmy trafiało ponad 1200 skomplikowanych reklamacji miesięcznie. Dział obsługi klienta załatwiał te sprawy nierzadko całymi tygodniami. Sytuacja uległa diametralnej zmianie po instalacji systemu umożliwiającego automatyzację odpowiedzi na reklamacje. Jego rola polega na stałym informowaniu klienta o statusie rozpatrywania interesującej go sprawy. Wprowadzenie tego rozwiązania spowodowało spadek ilości reklamacji o 60%, natomiast długość czasu rozpatrywania reklamacji zmniejszyła się do kilku - kilkunastu dni.

W Polsce gra toczy się o niebagatelne pieniądze. W ubiegłym roku łączna wartość wszystkich transakcji zawartych przez internautów wyniosła 8,1 mld zł. Według danych z badania Net Track pod koniec 2007 roku 45% internautów zadeklarowało, że dokonywało zakupów przez Internet, co w liczbach bezwzględnych daje 5,8 mln osób. W porównaniu z 2006 rokiem jest to wzrost o 2,5 mln.

Z lektury pierwszego w Polsce raportu na temat jakości obsługi klienta w Internecie wynika m.in., że mimo, iż ponad 40% polskich internautów kontaktuje się z obsługą klienta przez formularze internetowe, ponad ¼ z nich ma problemy z ich wypełnieniem (raport został opracowany przez analityków z firmy badawczej Polskie Badania Internetu). Ponad 42% całkowicie rezygnuje z usług firmy, jeśli napotyka problemy z obsługą klienta. Wyniki tego badania wskazują, iż niewłaściwa obsługa klienta w Internecie może być przyczyną strat zleceń wartych setki milionów złotych.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
INTELIWIS 0,00% 3,95 2022-10-14 14:57:39
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.