Forum Banki +Dodaj wątek

ING NL BLOKADA KONTA INTERNETOWEGO

Zgłoś do moderatora


ING NL BLOKADA KONTA INTERNETOWEGO

Postprzez Flashback » 54 minuty temu
Pytanie do obytych w temacie ing.
Czy telefonicznie mogę zmienić adres do korespondencji, mam zablokowane mijng ing.
Sytuacja przedstawia się następująco.
Pracowałem w Holandii w tym roku lipiec - sierpień.
Firma założyła mi konto w Ing Nl.
Po przyjeździe do polski chciałem przelać pieniądze na konto walutowe ojca.
Postępowałem zgodnie z instrukcjami niby wszystko git problemy zaczęły się
przy podawaniu kodu tan.Nie mam aktywnej usługi Mobile Internet Bankieren
przy zakładaniu konta nie podawałem nr tel.
Korzystałem więc z kodów tan które przysalano mi listownie,
okazało że wszystkie kody są błędne ocb ?
Po pięciu nieudanych próbach moje konto internetowe zostało zablokowane, by się zalogować potrzebowałem kodu aktywacyjnego (odblokowującego), który został wysłany na mój adres korespondencyjny w Holandii.Przebywam obecnie w Polsce i przez długi czas nie będę miał możliwości wyjazdu.
Wczoraj rano udało mi się jakimś cudem bez tego kodu zalogować, kiedy dowiedziałem się jak zmienić adres korespondencyjny w MIjng ing po kilku godzinach próbowałem się ponownie zalogować i za przeproszeniem ni hu......, znowu muszę podać ten zasrany kod którego nie mam i nie będę miał.Nie mam również możliwości wybrania pieniędzy z bankomatu.
Kilka razy dzwoniłem na ich i infolinie i każdy mówi co innego.
Już mnie to zaczyna
Jedna z pań powiedziała że nie mam karty czy hasła do karty że ma taką informację i że muszę osobiście stawić się w ich biurze w Holandii.
Chodzi mi tylko o to żeby kod aktywacyjny do konta inetrnetowego oraz kody TAN potrzebne do zrobienia
przelewu wysłali mi na mój adres w Polsce, nie wiem w czym problem , nie mogę się z nimi dogadać.

Czy ktoś mi może coś podpowiedzieć ewentualnie w jakiś sposób pomóc
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl